Fotózás Grönlandon

Hol is kezdjem ezt a történetet. Gondolom a lányok közül nagyon sokan eljátszottak már azzal a gondolattal, hogy vajon milyen lehet a modellek élete és milyen jó lenne ha róluk is készülnének szebbnél szebb fotók, amivel aztán villoghatnának nem csak barátaik, hanem az egész világ előtt. Nos sok dolgot nem is tudnék hozzáfűzni a képeket nézegetve. Nem címlapfotók ezek, bár már ott is szerepeltem, de úgy érzem, szerencsésnek mondhatom magam, hogy eddig eljutottam. Álmaimban sem gondoltam volna, hogy egyszer itt lehetek Grönlandon. Csodálatos egy hely és amint láthatjátok, nem is volt hideg. A képek igazából spontán készültek. Csak szerettem volna párat, hogy a családomnak, barátaimnak meg tudjam mutatni merre jártam és ez lett belőle. A Carnival Legend egyik akkori fotósával jártuk a helyet és megkértem, kattintson párat. Íme az eredmény: 




















Köszönet a nagyszerű és remek képekért Sarvady Mátyásnak:

https://hu-hu.facebook.com/mat.sa.photography

http://sarvadym.com/

Ps.: A következő részben bővebben beszámolót olvashattok Grönlandról és a gleccserekről!


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.