Azori-szigetek

Kevesebb, mint egy hónap és felgyorsulnak az események. Újra hajón leszek. Most pedig pár hét kieséssel is, de itt van a következő rész, az Azori-szigetekről. Ilyen ez a vakáció.

Talán ez volt az egyetlen hely, ahol 2 óra szünetem volt. Ezt a 2 órát viszont úgy kell elképzelni,  hogy végeztem a reggeli műszakkal délben és kettőkor kezdtem újra. Ez nem valami sok. És ez alkalommal én is csodálattal néztem ismerőseim szebbnél szebb fotóit. Azért leszálltam a hajóról egy kis friss levegőt szívni és meglátogatni egy ajándékboltot, mint általában. A hűtőmágnes gyűjteményem egyre nagyobb, cipős dobozban gyűjtöm őket. Remélhetőleg hamarosan mindegyik felkerül a kijelölt helyére. No itt most nem a hűtőre gondolok. De ne térjünk el a tárgytól :)

Ahol valójában kikötöttünk, Sao Miguel szigete volt, 1500 km-re Portugáliától. A kilenc sziget közül ez a legnagyobb. Rengeteg látnivaló van a szigeten. Nagyon sok túra lehetőség is volt, de sajnos ez a két órából nem jött össze. Ha esetleg valaki erre jár, érdemes ellátogatni  például a Vista do Rei vagy a Santa Iria kilátóhelyre, az ananász- és teaültetvényekre is. 

Mindig a rohanásé a főszerep, ahogy most is. Kis séta a belvárosban, majd a part mentén, ajándékbolt keresése, fotózkodás a tengerrel 'én is voltam itt' címszóval. Mindig ugyanaz a forgatókönyv, csak a díszlet más... vagyis a helyek és az emberek.

Nos néhány általam készített kép a szigeten, mert nekem is van ilyen :)






































The End

Ps.: A következő rész még a héten érkezik :)


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.