5 inspiráló kép Ausztráliából

Hálás vagyok, hogy újra elmondhatom, Ausztráliában vagyok. Méghozzá ötödik alkalommal. Persze ez nem öt szerződést jelent. Ezért kiválasztottam öt képet (természetesen azokról a helyekről, ahol eddig jártam), amiért szerintem érdemes Ausztráliába ellátogatni.

1. Opera ház, Sydney

A kép még friss, vasárnap készült, amikor hajóztunk ki a kikötőből. Az Opera ház a város egyik legnagyobb jellegzetessége.




2. Currumbin Wildlife Sanctuary, Brisbane

Egy kedves ausztrál házaspárnak köszönhetően (akikkel a mai napig tartom a kapcsolatot és kétszer is meghívtak látogatóba) eljuthattam egy olyan állatkertbe, ahol az ölembe vehettem egy koalát. Kis drótszőrű sózsák volt. Itt a képen inkább álomszuszék :)




3. Szív alakú korallzátony

Két évvel ezelőtt voltam életem első vakációján egyedül. Egy hosszabb szerződés után, úgy gondoltam kipróbálom. Nagyon tetszett. Sikerült eljutnom a világ legnagyobb korallzátonyához, aminek része a szív alakú korallzátony. Alakja igazából repülőből vagy helikopterből vehető ki.




4. Bondi Beach, Sydney

A tengerpart nem maradhat ki :) A Bondi beach körülbelül 40 percre található a kikötőtől busszal. Ide csak akkor tudunk kijönni, amikor offosak vagyunk. Szörfözni vágyóknak tökéletes helyszín. 




5. Whitehaven Beach, Whitsundays

A világ tíz legszebb tengerpartjainak egyike a Whitehaven beach. Airlie beachtől (itt volt a szállásom és a Legenddel is itt kötöttünk ki) mindössze fél óra helikopter útra fekszik. A képen látszik, hogy az idő már nem az igazi. Visszafele elég nehezen tudtunk felszállni. Bár szívesen maradtam volna itt, persze csak a jó időben ;)


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.