Apró örömök - National Geographic és a Hónap képe

Épp a szabad reggelemet töltöttem egy texas-i kávézóban, amikor nézegettem a szokásos dolgokat az interneten. Felfigyeltem egy e-mail-re. Többször is átolvastam az üzenetet, mire sikerült elhinnem a leírtakat. A National Geographic Magyarország a Hónap képének választotta 'Jégomlás' című Alaszkában készült képemet. Alig hittem a szememnek. Gyors e-mail váltás (mivel a hajós internetnek köszönhetően csak pár nappal később olvastam a nagy hírt) és várakozás következett. Igazából én a Nap képére pályáztam, amit a honlapon tesznek közzé, de ez valami sokkal jobb dolog. Soha nem volt még ilyenben részem. A magazin ebben a hónapban (július) jelent meg és aki kíváncsi rá, a képet a 9. oldalon láthatja. Mivel még mindig a fedélzeten tartózkodom, az újságot pár hónap múlva vehetem a kezembe. De már maga a tudat, hogy az én képem is benne van, leírhatatlanul jó érzés. 











Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.