Földön, vízen, levegőben 1.

Októbert írunk. A helyszín Ausztrália. 10 kerek hónap hajózás után végre szabadság, boldogság és nyaralás. Jöhetnek az újabb kalandok és a megérdemelt pihenés.

A kis ladikkal még tavaly decemberben egy karácsonyi út alkalmával Airlie Beach-nél kötöttünk ki. Akkor a munkarendem nem engedte meg a szórakozást, így nem jutott időm sok mindenre, csak egy kávéra. Jelenlétem csak villámlátogatásnak számított. Azért sikeresen ott hagytam a ’lábnyomomat’ és elmondhatom, kipipálhatom, hogy itt voltam. Irigykedve néztem munkatársaim képeit a túrákról.
Pár hónap elteltével, elkezdtem azon gondolkozni, hova kéne menni nyaralni, mit kéne felfedezni a szerződésem után. Tavaly Ázsiában barangoltam, most pedig úgy döntöttem, visszamegyek ebbe a kis városba. Miért is? A válasz nagyon egyszerű, mert a villámlátogatást élvezni is szeretném. Mert itt találtam meg számomra a legjobb túrákat. Ejtőernyőzés Ausztrália legszebb részén, búvárkodás a Nagy korallzátonynál, helikopterezés és landolás a világ egyik legszebb tengerpartján. Sok dolog egy helyen. Az útnak egyedül vágtam neki. Ez előtt még gondolni sem mertem erre. Nyaralás egyedül? Aztán rájöttem, miért ne. Egy próbát megér. A hajón is sok vendéggel lehet találkozni, akik egyedül vágnak neki az utaknak. Néha jót tesz ’magányosan’ bolyongani a nagyvilágban, hogy rájöhessünk, milyen messzire vagyunk képesek eljutni. Mennyire vagyunk bátrak teljesen egyedül megvalósítani legmerészebb álmainkat, leküzdeni félelmeinket. Itt csak magunkra, a nyelvtudásunkra és a megérzéseinkre számíthatunk. Ha kitartóak vagyunk, részese lehetünk egy emlékezetes vakációnak. Így lesz miről az unokáknak mesélni ;)
10 hónap bezártság után éreztem egy kis levegőre van szükségem, amikor egy kicsit elbújhatok a világ elől. Még ha rövid ideig is, de sikerült. Az alig 8000 lakosú város erre tökéletesen megfelelt.
A túrákat már előre lefoglaltam, így ezzel már nem volt gondom. Jól akartam magam érezni. Úgy gondoltam, megérdemlem a sok munka mellett. Hiszen ez volt az álmom, világot látni, sikerült is :)

2 évvel ezelőtt a hajón megismertem egy nagyon kedves ausztrál házaspárt. Volt szerencsém találkozni velük kétszer is szárazföldön. A legutóbbi találkozó rövid volt, de emlékezetes. Tőlük repültem a nyaralás helyszínére, Airlie Beach-re. Ehhez egy kis segítséget is köszönhetek Nekik, amiért nagyon hálás vagyok. Így kezdetét vette földön, vízen és levegőben a nyaralásom.








Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.