Mexikó és a delfinek

Nagyon sokan azt gondolják, hogy a hajós életben nincs idő pihenni és nincs lehetőségünk a különböző programok kipróbálására. Itt a bizonyíték arra, hogy mégis van szabadidőnk. Ha nem is sok, de ahhoz bőven elég, hogy azt csináljuk, amit szeretnénk. Régi nagy álmom vált valóra, amikor jelentkeztem erre a túrára: úszás delfinekkel! Alig vártam, hogy eljöjjön ez a nap. Olyan voltam, mint egy kisgyerek, amikor cukorkát kap. Az örömtől csak úgy repdestem. 

Cozumelben két helyen várják a delfinekkel úszókat. Az egyik mesterséges (medence), a másik természetes (tenger) teret biztosít az emlősöknek. Természetesen a természeteset választottam. Azért mégiscsak delfinekről beszélünk :)

Amit ezekről a fogascetekről tudni kell, csak néhány apró tulajdonság róluk :)
Halakkal táplálkoznak, visszhang alapján tájékozódnak, csoportokban élnek, együtt vadásznak, másodpercenként akár 800 hangot is közvetíthetnek, víz alatt élnek, de mindig fel kell jönniük levegőt venni, évente egyszer szaporodnak és egyetlen borjút szülnek, társas élőlények. Amint a képeken is láthatjátok, az emberrel nagyon szeretnek játszani és olyan mintha mindig mosolyognának :)

Akkor most inkább a képek meséljenek helyettem. Eddig én beszéltem, most rajtuk a sor ;)


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.